TÄVLING I BRATTEBORG:D

tävling i bratteborg idag -Rimskij
LC; kändes inte riktigt på topp på framridningen var lite uuh och sög inte till hindrena (ni fattar)
haha men vägrade ut oss på 6:e hindret :( han var inte sej själv så funderade på att stryka oss till LB men vi tänkte vi testar o ser hur han reagerar :)
'
'
LB; framhoppningen gick verkligen syper! kändes mkt bättre och "ville" hoppa liksom
så på banan gick det jätte bra, första gången jag hoppade kombination (?)
inga problem ;) men han blev lite lång till dom två sista hinderna som var efter varandra så vi rev sista.
men jag hade som mål och bara komma runt min första LB så var syperdyper nöjd.. och han var sej själv igen :D
hihi^^
men mamma var ju med och ni ser ju hur bra hon tar kort så tyvärr inga denna gången..
nu ladar vi til dressyren den 8 eller 6 juli som vi ska gå våran andra LA :D
hihi ha det bra ;*
kommentera (A)
//ELIN (L)

Kommentarer
Postat av: theea

Men det var ju braa :)

Lycka till på dressyren :D<3

2011-06-19 @ 12:14:03
URL: http://theeaottosson.blogg.se/
Postat av: carolina - tinkas.blogg.se

Hej!

Kika gärna in på min blogg! Jag levererar bilder på mig och min unhäst Willes resa mot kvalitetn 2012 och även några förhoppnigsvis interesanta inlägg!

2011-06-19 @ 20:26:28
URL: http://tinkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0