BLOGGTÄVLING! :D

piven träning idag och det gick väl inte så jätte bra i galoppen...... tjurigt sto >.<
jaa nu måste JAG plugga för vi har hela asien på måndag och kan inte ett skit! -.-
1 april idag :D bara jag som ÄLSKAAAR det haha^^
'
'
'
TÄVLING:
sriv ditt bästa "lureri" som du har gjort här idag (du kan skriva det som kommentar eller via E.mail [email protected])
'

om du har en blogg/bilddagbok/facebook skriv att du är med i tävlingen på http://poneygeeks.blogg.se
du MÅSTE skriva på kommentaren var det finns så att vi kan se att du har lagt ut den!
'

sen är det bara vänta tills om ungefär 4-5 dagar kanske så hoppas jag att du vinner (blir ingen tävling om det inte är mer än 3 personer)
'

DU VINNER EN LÄNKNING:D ELLER OM DU ISTÄLLET VILL HA DEN MEST KONSTIGA BILDER PÅ MIG/MIN HÄST
OM DU VILL HA BILDEN GLÖM INTE SKRIVA E.POSTADRESS OM DU VILL FÅ EN LÄNKNING SKRIV DET PÅ KOMMENTAREN :D
'
'

'

'
'




Kommentarer
Postat av: Thea :)

hahhhaaa xD

2011-04-04 @ 16:33:03
Postat av: josefin

fining!

2011-04-04 @ 17:38:47
URL: http://tolftejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0