Rimskij

hej igår var jag och provred en hingst f-97. vid namn "RIMSKIJ"
tävlad FEI dressyr och msv A hoppning...
jätte fin i alla gångarter! red BARA bara och bara men dressyr ska hoppa han imon :D
jätte fin och fick reda på att han är ganska nära släkt med alicias häst Paulo Pan, hihi
vi har ju mer hästar som är släkt med alicias hästar, vårt föl "knutagårdens Mabelline" är släkt med "bugs bunny b"
haha bara så ni vet ;)
jaja jätte söt var den iaf...
fimade också men somsagt hihi jag är ju så bra så jag vet inte hur man lägger upp filmer^^
men här får ni några bilder :D
alla säger typ en hingst omg är ni helt dumma i huvet men eftersom vi har egen gård
så är han ju där och ovan här ser ni att han var hu snäll som helst att leda,
han kunde gnägga lite på tävlingsplatsen och säga liksom här kommer jag men det var bara säga till han så slutade han :')
jätte söt var han iaf.......
som sagt mellan klasserna imon på tävlingen i tollstad åker vi dit och hoppar han lite :D
juste pinsamma mamma hade med gamla hjälmen så aa det är inte min vanliga :o
'
'
'
'
'

Kommentarer
Postat av: P

fina bilder! :D

2011-04-23 @ 19:40:59
Postat av: Anonym

Snygg hjälm

2011-04-27 @ 14:41:14
Postat av: Josäfin :>

fina bilder :D

2011-04-27 @ 15:04:17
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0