ROMY HAR ÅKT! ;'((((((

heej (:
orkar inte berätta om dagen/gårdage men sov över med alicia iaf ;D
juste en sak kan jag säga haha vi var inne på charlies dom hade ngn sak sååå aa.......
jag köpte iaf mias schabrak, tjocktröja,jacka hihi rosa ;P,spö,ridbyxor, och aa ngn mer som jag inte kommer på just nu ;D
JUSTE MÅSTE BARA SÄGA ATT MIN ÄLSKLING HAR ÅKT ;'(
SÅÅÅÅ TRÅKIGT ;'( MEN HON KOMMER HA DET BRA FÖR JAG KOMMER INTE HINNA RIDA 3 HÄSTAR OM DAN... JAG HINNER JU KNAPPT 2 ;O HAHAHAHAHHA <3
JAJAJ ROMYPOMYÄLSKIPÄLSKI KOMMER ALLTID FINNAS HOS MEJ OCH HON ÄR NÄST BÄST EFTER CHALLE HÖHÖ^^
(HON SOM HAR HENNE NU HETER CAJSA SVENSSONOCH BOR I ÖLMSTAD TYP...PHHUUU INTE SÅ LÅNGT)
''


'
'


ikväll blir de farmor,farfar kusiner och så.... skriver mer imon..
'
'
ROMY ÄSLKLING HA DET BRA (y) KOMMER SAKNA DEJ HJÄRTAT <3
'
'
'
'
'

Kommentarer
Postat av: theea

Neeee stackars dig D;<3

vad tråkigt att hon har åkt :(

men det är ju braa att hon får det bra hos cajsa ändå,men det är ju riktigt tråkigt :(

2011-05-01 @ 13:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0