TÄVLING!! (:

hej idag tävlade jag dressyr lokal för första gången (:
det gick helt syyyyyyyyyyper bra :'D
'
LC:1 hon var helt underbar på framridningen men sen blev hon lite spend inne på banan men red ändå ihop 65.92%
och med dom poängen vann jag klassen :'D
'
LB:1 jätte fin på framridningen dock lite trött..
sen såg jag alla underbara hästar på framridningen och då trodde jag verklige att jag skulle komma sist för dom var fina och det var bara första ordet ;D
menmen lite spend men inte lika mkt dock var hon lite seg och ville inte riktigt gå fram för skäkeln :/
menmen sen var det dom där hästarna som verklige hade allt.....
en gick om mig någon fick inte så bra %.
och det slutade med att jag blev 2:a.... helt otroligt.... Romy?......första lokala?......1:a och 2:a?
hahahahhahahahhhahahhahhahahahahhahahha så blev det iaf... lite bilder får ni också
oj vad långt det blev grattis till er som läste allt ;D
juste såg att alicia vann med misse och kom 2:a med paulo idag STORT GRATTIS! :D

Kommentarer
Postat av: josefin

åh vad fina ni är, grattis! :D <3

2011-04-28 @ 19:40:47
URL: http://tolftejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0