TÄVLING I ÅTVIDABERG! :D

tävling idag :D
L:D förklassen till lagklassen ;p
gick ganska bra var jätte rädd för läcktaren bara xd
0 fel och helt okej :D
banan såg ut så här
''
'
'
L:D ......igen ((( lagklassen!!!!!!!!)))
kom med till lagen och eftersom vi är 6 st med så är det ju två som inte får vara med :c och det blev elin rocksjö oh lina jansson...
men för mej gick det väl sådär...
hon var JÄTTE RÄDD för läktaren och skulle verkligen inte svänga dit åt hon VÄGRADE!!! TJURIGA STON KÄRRINGAR får man säga då tror jag haha^^
men men hon bara stog och reste sig när jag skulle hålla mej berädd och vägrade gå framåt!! ååååååhhh så arg blir jag :@
men när vi väl har kommit igenom startsignalen som tog ett tag gick det väl lite bättre ;D
ett pet... men det var mitt fel (:
banan såg ut så här:
jajajja grattis om ni läste allt
hihihhii såg inte så mkt på banerna men aa
det här inlägget tog ett tag att göra så nu är det eran tur att kommentera!!!
'
'
'
'
'
'
OBBBSSS OM INGA ÄR MED I FINN FEM FEL SÅ STÄNGER VI NER BLOGGEN!
SÅ OM NI VILL HA BLOGGEN KVAR.... SE TILL ATT VARA MED I PÅSK FINNFEL!!!!!!!!!!!!!
OM DU INTE KAN ALLA FELEN SÅ SKRIV DOM DU KAN DET KANSKE INTE ÄR NÅGON SOM KAN ALLA OCH DÅ LOTTAR VI!!!! tror jag xd
MEN KOMMENTERA HÄR MED (:
'

'
'
''

'
''
JUSTE EN SAK TILL ALICIA HAR KVALAR TILL FALSTERBO MED PAULO :''''''''DDDDDDDDD
GRATTTIIIIIISSSS SJJJUUUKKKT MKT ÄLSKI <3333(L)
'
'
'
''



Kommentarer
Postat av: theeaa

jaa ska va med :D<3

2011-04-17 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0