hejj idag har jag tränat för camilla♥
Gick bra men hon var ett litet "tjurigt sto" men hon har sina dagar.
sen åkte Romy hem till knutagården (hemma hos mig) för att sova här♥
för imon blir det JFK tagga!♥
inte mkt mer att säga men ett lycka till kanske? :)
så kommer några failade gamla bilder på mej och mina älskade heestar ;D....
hihih mitt öga x))
gammal och ngt använd bild ;D och ful som stryk ;))
Jag oh lilla fölisen, såååå söt ;') (asså fölet nte jag)
hahahhah omengud att jag lägger upp den men ajja där får ni en liten ful bild som ni får va glada för att jag änns lägger upp den :$
en skit gammal bild till men min gamla mobil, juste nu kom jag på att jag längtar aaaasset efter min födelsedag då får jag denna eftersom jag har godisförbud ://
man vet ännu inte exakt hur den kommer se ut finns massor olika på google men här va en bild, får se hur den ser ut sen ;D
:D hihihiih ELIN LÄNGTAR MKT!!

Kommentarer
Postat av: -.-

fina bilder

2011-02-10 @ 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0