sjuk -.-

hejj som vanligt så tkr jag at ni får kommentera mer!
var med på finn 5 fel m.m m.m :D
ajja jag har varit hemma hela dagen för jag har typ kramp i magen :(
så jag har passat på att göra så att min stallbok ska bli lite roligare :)
(bara jag som tkr den "vanliga" är jätte trist?)
'
här kommer hur den såg ut först glömde ta kort så fick ta en från google ;)
'
'
'
'
'
så här ser min ut :D
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
VAD TYCKS? :)
KOMMENTERA (a)
om ni undrar varför jag har såna här  ------>   '   hela tiden är det för att min dator är komstig så jag kan inte göra mellanslag elr jag kan men när jag puplicerar det så försvinner dom :o något tips?:)

Kommentarer
Postat av: -.-

snygg bok ;)

2011-02-03 @ 16:32:58
Postat av: elin:P

hihiih tack :)



vem?

2011-02-03 @ 21:01:33
URL: http://poneygeeks.blogg.se/
Postat av: elin:P

hihiih tack :)



vem?

2011-02-03 @ 21:02:06
URL: http://poneygeeks.blogg.se/
Postat av: -.-

en som börjar på k :P

2011-02-06 @ 12:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0