Alicia :]

Mitt namn är då Alicia Carlsson och jag är 13 år (97:a) och jag bor i Gränna, och jag tävlar för Årsta.Runstens Sportryttare. Jag tävlar ponnydressyr på nationell/elit nivå :)
Här kommer det lite info om mina ponnyer :)
I
I
I
V



























Bugs Bunny B

e. Ralph
u. Fivelingo´s Beauty
ue. Fivelingo´s Robijn

New Forest

Imp holland

Bunny är en C-ponny vallack född den 28/5-1997. Bunny är världens bästa läromästare i både hoppning och Dressyr, men han kan bli lite het i hoppningen.:)
Jag och Bunny har tävlat upp till FEI dressyr och LC hoppning.
Bunny är en liten gotte gris, han äter allt han får ;) men favoriten är banan ;D
Bunny är även väldigt duktig på att pussas ;)


                                                                                                    


Brodals Mistral

e. Wildzangs Gloriant
u. Mitzie
ue. Mirth Master

Welshponny

Misse är en B-ponny vallack född den 19/4-1997. Jag har ägt honom i ca 1,5 år :)
Misse är en duktig liten sak men han har sitt eget lilla humör. :)
Han är väldigt känslig. Vi har tävlat SM ponnydressyr tsm.
Misse är även lite kräsen så man får inte pussa honom, och är inte så jätte förtjust i häst godis... :(
Men han är världens sötaste lilla socker prins :)





Paulo Pan

e. Örnäs Sun Boy RW 27
u. Paulain-Pan RWR 48
ue. Cawdor Hywel RW 16

Welshponny


Paulo är en mxad C-ponny vallack född 26/5-1992. Vi har ägt honom i drygt två månader :)
Vi köpte honom av Ellinor Magnusson, som har tävlat EM, NM och flertal SM på honom.
Paulo är världens mysigaste och han älskar att bli kliad :)
Jag har ju inte haft honom så länge men mer info kommer väl senare :)

Det var lite om mig och mina ponnyer :D

Kommentera?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0