BODABORG:D♥

hejj, nu tkr jag att ni har varit lite dåliga på att  kommentera så ta igen det och kommentera MASSOR på varje inlägg ni läser(y)
Jaa idag gick jag upp vid halv nio jag orkade verkligen inte gå upp tidigare, vi kom hem halv 1 inatt nte jätte sent men jag trodde jag skulle dö så trött var jag men jag vet nte vf? x)
ajja sen åkte jag till stallet gjorde iordning t min lilla älskade romy♥
sen åkte vi till BODABORG :DD
(m. stallet)
Jätte kul :D
Fast det var bäst i slutet! (Y)♥
sen åkte vi hem och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem för då ska vi t ninni hon fyller 81 år!!!!!!!!!
GrattisGrattis:)
DÄR HAR VI DET!
har ni varit där ngn gång?
Snälla kommetera (Y)

Kommentarer
Postat av: josefin gunnarsson

kommer ihåg när vi va där med stallet, grymt kul!

2011-01-24 @ 16:23:37
URL: http://tolftejanuari.blogg.se/
Postat av: josefin gunnarsson

kommer ihåg när vi va där med stallet, grymt kul!

2011-01-24 @ 16:24:11
URL: http://tolftejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0