♥Dag 1 - Presentation om mig och mina hästar♥

Dag 1 - Presentation om mig och mina hästar
Dag 2 -
Favoritbilderna på min hästar
Dag 3 - Mina hästar genom tiderna
Dag 4 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 5 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 6 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 7 - Mina hästars vardagsoutfit
Dag 8 - Mitt bästa hästminne
Dag 9 - Mitt bästa tävlingsminne
Dag 10 - Mina drömmar


JAG:
Mitt namn är då Alicia Carlsson och jag är född den 11/12 1997. Jag bor i Gränna (tänk polkagris ;D) med min mamma, pappa, lillasyster Saga (1999) och våra två katter. Vi flyttade hit sommaren 2009, och innan det bodde vi söder om Stockholm (1mil från Nynäshamn). Min pappa är observatör så jag har bott/varit mkt utomlands, just nu jobbar han i Hebron, Israel. Min mamma har en liten interiör butik ( http://vonotterskavillan.se ) i vårat hus.
Jag har ridit så länge jag kan minnas, men jag tror intresset började på våra kompisars shetlandsponny vid namn Mascot.
Jag är en glad och hyperaktiv tjej och ganska klumpig ;) haha.. När jag inte är i stallet (som jag nästan alltid är) så är jag hemma och pluggar eller med vänner



MINA HÄSTAR:








Bugs Bunny B

"Bunny" är en New Forest c-ponny vallack född den 28/5 1994, e.Ralph u.Fivelingos Beauty. Min familj har ägt Bunny sedan hösten 2007. Bunny är världens bästa läromästare, han har tagit mig från knappt LC:1 upp till FEI dressyr. Bunny har pricis hafft en skada men har nu blivit "frisk", så han är under igånsättning. Bunny har världens största personlighet, det finns ingen som inte ÄLSKAR honom! Han står uppstallad på Knutagården (Elin´s gård) :D







Brodals Mistral

"Misse" är en Welsh vallack kat. B född den 19/4 1997, e. Wildzangs Gloriant u. Mitzie. Vi har ägt Misse i drygt ett och ett halvt år. Misse är en duktig liten krabat men med lite humör.. Vi tävlade SM 2010 tillsammans och satsar på ett 2011 innan han ska säljas. Misse är den mysigaste lilla saken på planeten men hatar att bli pussad eller kramad. Misse står uppstallad på Gränna Logen (
http://gbrf.se ). :)








Paulo Pan

"Paulo" är en Welsh vallack kat. C född den 26/5 1992, e. Örnäs Sun Boy RW 27 u. Paulain-Pan RWR 48. Vi har ägt Paulo i snart 3 månader, vi köppte honom av Ellinor Magnusson. Paulo är en liten arbetsmyra, alltid jätteglad och gör allt för sin ryttare -
en riktig ängel!
Han har tävlat EM, flertal NM och SM. + Paulo är världens keligaste!!


Ja, det var lite om mig och mina ponnyer!♥


Kommentarer
Postat av: josephine&mistral

Hej! :)

hittade dig genom google och såg att du hade en häst som heter mistral, Jag har mistral halvbror. Dom har samma pappa och heter samma namn. Du kanske kan kolla in på våran blogg lite och kolla :D

2011-08-15 @ 08:11:30
URL: http://skimmelligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0