Dagen :D

Heej! :D
Jag åkte upp till stallet runt åtta på morgonen, för det var Camilla träning vid nio ;)
Jag tränade för Camilla med Paulo, och det gick jätte bra :D Hon tycker att vi kommer på varandra mer och mer för varje gång hon ser oss ;) Så en liten nöjd Alicia med liten svettig ponny gick upp till stallet, jag kände redan då att jag hade börjat dagen bra!! :D
Sen var det bara att få med den bra känslan när jag skulle rida Mistral ;) och det fick jag!!!! Han hade nog också börjat dagen bra för han var som en ÄNGEL att rida, han gick super!! :D
Sedan gjorde jag och mamma iordning allt till hästarna och sedan åkte vi till knutagården och lunch fodrade ;)

När jag väl kom hem var det bara att börja skotta utanför mammas butik :/  as tråkigt!!! :(
Men nu är det bara att ta det lungt resten av dagen!!! skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0