Dagen+bildbomb :)♥

kanske är lite tråkigt och läsa om vad vi har gjort vad tycker ni?? :)
aja idag har jag iaf gått upp vid 10 sen gjorde jag i ordning burkmaten här hemma:)
sen åkte vi upp till logen ;)
Jag tränade för piven med romy♥ (hopp)
Det gick inte alls bra hon var jätte seg och bjöd nte frammåt, lite allmänt seg :/
Några ideèr på vad man kan göra för och få henne på bättre humör??! ;D
lite gamla bilder på romy♥
DRESSYR tävling
vann båda klasserna, duktig poniii ;)
(jag vet schabraks spännet stör jag ihjäl mig på x) )
Mia´s såklart :D
HOPP tävling grankärr 0:a tror jag XD hon kan om hon vill men nte idag :(
HOPP tävling grankärr
lite fail bil x) ♥
En liten fiin bild på elsa:)
nöjd som får bära zantos rosette♥
♥nu kommer lite bilder på zantos♥
TRÄNING :)
Jag och zantosfjantos :pp
TÄVLING grankärr♥
Hindret i vägen I know men aa....
TÄVLING grankärr LB♥
åter igen ett hinder ivägen:(
Vann båda klassre han va m. i  LC+LB
Duktig DJ Zantos♥
Och Jennifer (ryttaren)
Nu kommer en bild på Zirocco (Zantos bror) som vi har utlånad i halmstad.
Så fiin poniii♥

Kommentarer
Postat av: sanna

hihi jag har en häst som heter smillan och hon har samma morfar som dj Zantos alttså är dom kusiner =)

2011-04-27 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0