Dagen:D

Hejj! ja jag har ju sovit över med alicia så vi åkte upp till stallet vid 8 som ni redan kanske läst ;)
tränade för camilla och det gick faktiskt ganska bra :D hon var lite stel bara men men....
Sen åkte jag med alicia hem till mig :D mockade och så här hemma sen åkte vi t mantorp m Zantos för vi skulle mäta honom :/ Det tog en timme och bara komma upp för stallplan men sen när vi väl hade gjort det gick det väl bra :D körde i typ 50 hela vägen x)
Jaaa.. han blev iaf 144 cm :D för två årsen va han 140 ;)
sen åkte vi hem och åt hemlagad pizza och nu är det bara slappa :DDDDD
har inte min dator så kan nt ladda upp bilder :(
kommer väl snart kasnke ;)
KOMMENTERA!!! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0