Dålig Uppdatering ♥ Bunny "Frisk"

Hejhej :D'
Jag vet att uppdateringen har varit ganska seeeg... :/
Men jag är ett överlyckligt barn :D
Bunny är "frisk" (vi kollade honom i onsdags)!!!!!!!!!!! Jag blev så glad så jag började störtböla i skolan :') SÅ J*VLA GLAD!!!!!!!!!! så nu ska han sättas igång lite lungt!!!!!♥

Men här kommer en liten kort sammanfattning om dagen ;)

Jag slutade 13.05 och skulle träna vid 14.00, så brottom brottom ;D
Först tränade jag misse, gick jätte bra men han tyckte att det var lite små jobbigt ;) Sen tränade jag Paulo vid 15.00 (så pappa fick skritta fram honom), gick också jätte bra :D
Sedan gjorde jag och pappa iordning till M&P :) Efter det åkte vi till älskade Bunny♥
Så pappa mockade medans jag borstade och fixade ;) Vi red framochtillbaka till Marion (pappa gick med) och Bunny var jätte pig och glad :D Så söt :') Sen åkte vi hem och gjorde egen pizza. Jätte smaskigt :P Och nu ska jag, pappa och saga ha lite fredagsmys (Y)  hehe.. men hare gött :**


Gammal bild på mig&Bunny :)♥
'

(GLÖM EJ ATT KOMMENTERA OCH TIPPSA OM VAD VI SKA SKRIVA OM ;))





Kommentarer
Postat av: Jonna

Alicia,man vet att du är dotter till din pappa iaf;)<3333

Kram Jonna(L)

2011-01-22 @ 21:34:15
URL: http://jionnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0