Dålig uppdatering:( ♥

dålig uppdatering ja vet, men igår masserades lilla romy :)
hon hade inga spänningar elr ngn ting men en liten vad man nu säger ja lite spänd kanske vid sadelgjorden :// fasst det var ingen fara vi skulle bara tänska på att nte spänna sadelgjorden för hårt nu i början :D
sen vi ca 22.00 åkte jag till cajsa♥ och sov över där (marion var också där♥)
sen på morgonen åt vi frukost m.m sen så kom cajsas systerbarn och vi typ åkte pulka med dom :D sen körde vi lite spel och kurragömma♥ ;)
Skit kul Tack för 2 underbara dagar ;') ♥
psst... cajsa du måste klippa Romys man ;)
jaja idag tränade jag för lena med zantosen♥ med hackamoor(stav?)
Gick väl ganska bra lite lång och så men det var första gången jag galloperade han utan bett ;)
Sen joggade jag Romy lite hon kändes som en stel korv ;) ♥
ooooopppps.......... du måste kommentera det glömmer du nte va? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0