haha samma kommentar varje dag;) DAGEN :D

haha, ja jag gick upp vid 06.45 för att vi skulle åka och sko pisse misse;)
Så vid 08.15 började vi rulla från stallplanen mot Tenhult :)
Sedan skoddes han och vi rullade tillbaka mot Gränna vid ca 10.15 :D
När vi kom hem så red jag misse i ridhuset, i ca 1h.
Mistral var även jätte duktig idag med, men det var lite jobbigt att behöva jobba tyckte han :( Men han skötte sig perfa ;D Sedan när vi gick upp till stallet så såg jag att han var väldigt svettig så han fick äta sin lunch inne ;P Sedan släppte jag ut honom.
Och efter det gjorde jag all mat till de 3, och sedan tog jag in Paulo för en liten ridtur ;)
Vi körde ett "plums i snön" pass på den oskottade ridbanan, och det tyckte vi båda var jätte skoj :D
Sedan tog jag inn misse och bunny :D Bunny hade en sån där "nära döden" upplevelse när my hade tagit in muscot innan och inte honom ;) och efter kom mamma och hämtade mig :D och nu sitter jag här ;P
Men glömm ej att ställa 10000000 frågor på Frågestunden!!!!!


Kommentarer
Postat av: Shawtyyy@bdb

Vah kul :)

2011-01-05 @ 18:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0