NiondeJanuariTjugohundraelva ;)

Jag åkte upp till stallet vid 09.50, för att 10 började US mötet ;)
Men de ända närvarande var då jag, Elin och My (även Sofia en stund).
Efter mötet red jag och Elin tsm, vi fotade även lite ;) Men bilderna kommer imorgon för min dator är lite (väldigt) seg just nu :/
Jag red misse först, gick bra men han var lite spänd, det har ju töat så det smällde/knakade till i ridhustaket några ggr. Men han kändes ändå mjuk och fin :D
Sen skrittade jag Paulo i ridhuset :) Barbacka ;P haha, det gick bra men när jag skulle hoppa upp från pallen så backade han iväg ovh ville visa att han är duktig på att göra konster, så Elin fick några roliga kort. Underbara ponny, men iaf jag skrittade honom i ca 30min.
Sen städade jag och Elin vårat ena skåp ;P Behövdes kan man väl säga... hehehe ;)
Men somsagt bilder från både idag och igår kommer imorgon :D


Kommentarer
Postat av: elin :P

hhahaha han var lite stel men han var ändå mjuk och fiin göllii du är ;D <3

2011-01-10 @ 07:25:14
URL: http://poneygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0