sjättejanuaritvåtusenelva :D

Idag sov Marion över hos mig♥ Men upp tidigt blev det för vi hade morgonfodring+utsläpp i stallet ;)Marion hade hand om Rulle, så vi red ut tsm. Så idag blev det då uteritt med Misse, men jag och Marion är väldigt duktiga på att tajma in det värsta vädret så idag blev det snöstorm :o ;D Men kul var det ;P Och idag fick Paulo vila.Och vi åkte hem redan vid halv 12, skönt!!

Senare åkte jag,mamma och saga hem till mormor, där åt vi och fikade. :D

Ohh, juste!!! jag räddade en liten mus imorse, han fick heta Bernard ;D Han var jagad av en mink, som redan hade tagit hans bästis :( stackars Bernard...

men nu måste jag sova för imorgon har vi utsäppet igen.. ¨å det blir upp tidigt :(

God Natt!! :D


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

lägg upp bilder :D

2011-01-06 @ 21:43:28
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0