sjundejanuaritvåtusenelva :)

Hejhopp ;)
Idag var det då upp tidigt igen... För vi hade utsläppet i stallet ;P
Men iaf, jag och mamma tog ner bunny till ridhuset (han har ju en skada, så vi ville se om han fortfarande haltade vid longering). Och det första han gjorde när vi kom ner var att han rullade sig, såklart ;)
Och när vi väl började longera så var han knappt halt!!!!!!!!! Så jag är överlycklig!!! :D
Sedan rakade vi paulo plutt ;) Det gick jättebra :D
Här kmr några bilder:
(OBS! väldigt suddiga...)







Hehe väldigt suddiga, men ni får tåla min mobils urusla kamera ;)

Men sedan red jag misse i ridhuset, det gick bra men det var lite trångt ;)
Sen red jag nyrakade Paulo :) Vi red i ridhuset en stund innan Piven kom och skulle ha träningar, och efter det red vi i en av sommar hagarna ;) det var jätte mysigt, +1°, solen lyste och snön glittrade. Perfekta vädret!!! :D
Och Paulo älskade det ;D


Fick iaf en bra bild med min usla mobilkamera ;)

och sedan kollade vi på några hoppträningar i ridhuset :)
Och efter det fick misse masage, han njöt verkligen!!!! ;D

Imorgon hoppas jag att det kommer lite fler rid bilder :D

Kram


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

härligt :)

2011-01-07 @ 19:43:02
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0