TjugoandraJanuariTjugohundraElva :D

Heii :D

Idag gick jag upp vid 7 :/ inte så kul... Vid 07.30 åkte vi upp till stallet, jag och saga skulle rida :D Jag red misse och hon red paulo och det gick jätte bra för oss båda (y) Sedan vid 09.30 åkte stallet till BODABORG (som elin säkert redan sagt)!!!!!!!! Det var jätte kul!!!!
(För er som inte visste så är Bodaborg ett lekhus i sävsjö)
Där var vi då till kl. 15.00.  Sen åkte vi direkt till uppgränna för att fixa iordning till Bunny och rida honom:)
Det gick också jätte bra, men vi skrittar ju bara ;) Sen åkte vi hem och pappa lagade carbonara till middag, jätte gott! och kollade lite på handboll (Serbien-Sverige) och Sverige VANN!!! :D (inte världens handbolls fantast men man får ju endå heja!) men nu ska jag typ kolla på avatar med pappi :D

Harebääst ;**

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätte kul på bodaborg ju<3 xD

//Thea

2011-01-25 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0