Elin :]


Mitt namn är då Elin Johansson och jag är 12 år (98:a) och jag bor i Uppgränna, och jag tävlar för  Gränna Bygdens Ryttar Förening. Jag tävlar LB/LB  i både hoppning och dressyr:)
Här kommer det lite info om mina ponnyer :)
I
I
I
I
V




Charming Touch♥

okänd-okänd

Import Holland

Född -93

Challe är en liten b-ponny vallack som älskar och hoppa:)
Challe har tävlats upp till medelsvår B nivå med föregående ryttare.
Vi har tävlat LB/LB ;)
Challe har just nu en senskada och rids ej :(
Vi har haft han nu i 4 år :)
Challe är VÄRLDENS sötaste!!!!!!!!!!!





DJ Zantos♥

e. DJ Zirco
u. Ginny
ue. Gandhi RNF 82
Född 24/5-2005

Zantos är en mxd C-ponny vallack som gillar och hoppa och göra sitt bästa :)
Han är född hemma på gården så vi har haft han sen han var föl :D
Just nu har vi tagit bort hans vargtänder så nu får han ta det lite lugnt :)
Zantos är tillriden och tävlad av Jennifer Lönnqvist.
LB/LB hoppning/dressyr och debutant fälttävlan :D
halv bror till min andra C-ponny som är utlånad ;D





Romy♥

e. okänd

u. okänd

ue. okänd

Import Holland

Född-04

Romy är en Maxad C-ponny sto som gillar att hoppa :)
Jag har haft henne sen i början på sommaren.
Vi har tävlat LB/LB tsm :D
även tränat fälttävlan :)

glöm nte att kommentera! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0