Camilla träning :D

hej !
har sovit över med bästa marion inatt :D
hihi^^
men jag tränade för camilla nyss, kändes sådär :/
han ville inte gå fram för skänkeln i början och bara strävade imot ... det kändes jätte hackigt och så ja ... i fattar ;)
men sen så red jag LA:1 och den kändes jätte bra :D
jag vet inte va som hände men han gick fram för skänkeln och verkligen lyssnade på mig :)
jaja nu kommer några bilder som är tagna av marion titta gärna hennes blogg http://mariionjohaansson.blogg.se
ses senare med mer inlägg under dagen :)
p.s titta in mitt halvnya mias schabrak som jag inte har visat tidigare :)     snyggt va?
ja fick lite bråttom så han tyvärr inte linda :(
förlåt min sits jag skulle överdriva att luta mej bakåt¨^^
ojojoj minen är finast här ja men igga den och titta på fina hästen ist(A)
ja det var typ dom ^^ // ELIN
p.s nya bloggen är snart på g så skynda er och gissa!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0