förlåt :// det är onsdag och det skulle komma i måndags men har inte haft tid :(

javet det är onsdag och jag har inte sagt det där men nu gör jag det och hoppas inga blir arga nu! ;)
jaja som alla kanske märker så är det ju lite segt här på bloggen just nu... alicia hinner aldrig/orkar inte och jag hinner inte varje dag så det blir lite trögt... haha
jaja så vi ska stänga ner bloggen som vi har pratat om en tag .... men var inte oroliga vi ska göra en liten restart så vi ska fixa en ny blogg med ny design nya saker nytt,nytt,nytt
MEN vad bloggen heter säger vi tyvärr inte än för den är inte klar :/
men ni får fortsätta kolla på denna bloggen ett tag till iaf för vi har inte fixat ngt på den nya bloggen! o:
haha men jag säger till när den är färdig! :D
bilder tagna av : http://vildelit.blogg.se
//ELin

Kommentarer
Postat av: theea

VA??? :O

2011-06-09 @ 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0