TÄVLING HÄR I BLOGGEN :D

joo rubriken säger väl en hel del! (:
vi ska håller på och avrunda bloggen och håller på lite med den nya men nathalie skulle ta bilder först :) snälltsnällt (vildelit.blogg.se)
menmen tävling:
du ska gissa vad den nya bloggen kommer heta! :)
du behöver inte ha exakt rätt men den närmaste vinner en länkning på både denna och den nya bloggen när den kommer! :D
du får gissa hur många gånger du vill!
hitta din fantasi och gissa vad du tror (det är inte så svårt.... tror jag ;p haha )
men om du inte har en logg så kan du ju inte bli länka men då tkr jag du kan setill att skaffa en ;D
haha men gissa på nu..
om vi får riktigt många gissningar KANSKE jag ger en ledtråd om ett tag...? vem vet? ;)


// Elin (L)

Kommentarer
Postat av: theea '')

1. Elin&Aliciaärbäst.blogg.se !!!

2. challepaulomissezantos.blogg.se



jag kommer inte på ngt mer

2011-06-14 @ 12:27:12
Postat av: theea '')

Är det bara jag som komenterar eller? O:



Kom IGEN nu ! är ni fega eller ? ;P

Vågar ni inte komentera ? :0

2011-06-14 @ 22:23:24
Postat av: theea '')

1. Elin<3Alicia.blogg.se

2. hej.blogg.se

3. Hästälskare.blogg.se

4. Allroundmupparna.blogg.se

5. RosettPlockarna.blogg.se

6. Vinnarsklallar.blogg.se

7. Johansson&Carlsson.blogg.se

8. Ponnyälskarna.blogg.se

2011-06-14 @ 22:29:13
Postat av: theea '')

1. poneymupparna.blogg.se

2. EA.blogg.se

3. JC.blogg.se

4. Ponnylovers.blogg.se

5. Tävlingsinriktade.blog.se

2011-06-16 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0