♥Dag 1♥

♥Dag 1♥ Presentation om mig och mina hästar :]

Mitt namn är då Elin Johansson och jag är 13 år (98:a) och jag bor i Uppgränna utanför gränna. Jag går på Ribbaskolan. och jag tävlar för  Gränna Bygdens Ryttar Förening. Jag tävlar LB/LB  i både hoppning och dressyr:)
Här kommer det lite info om mina ponnyer :)

I
I
I
I
V




Charming Touch♥

okänd-okänd

Import Holland

Född -93

Challe är en liten b-ponny vallack som älskar och hoppa:)
Challe har tävlats upp till medelsvår B nivå med föregående ryttare.
Vi har tävlat LB/LB ;)
Challe har just nu en senskada och rids ej :(
Vi har haft han nu i 4 år köpte han år-07 :)
Challe är VÄRLDENS sötaste och han är min ara min!!!!!!!!!!!

 

CHARMING TOUCH

-my angel without wings





DJ Zantos♥

e. DJ Zirco
u. Ginny
ue. Gandhi RNF 82
Född 24/5-2005

Zantos är en D-ponny vallack som gillar och hoppa och göra sitt bästa :)
Han är född hemma på gården så vi har haft han sen han var föl :D
Zantos är tillriden och tävlad av Jennifer Lönnqvist.
LB/LB hoppning/dressyr och debutant fälttävlan som han kom 5:a i :D:D:D :D
halv bror till min andra C-ponny som är utlånad ;D





Romy♥

e. okänd

u. okänd

ue. okänd

Import Holland

Född-04

Romy är en Maxad C-ponny sto som gillar att hoppa :) 
Jag har haft henne sen i början på sommaren.
Vi har tävlat LB/LB tsm :D
även tränat fälttävlan :)

hon är en liten tjockis som är lättlärd och gillar att göra sitt bästa :D



glöm nte att kommentera! :D



Kommentarer
Postat av: P

Fina ponnys du har! :)

2011-03-08 @ 19:05:53
Postat av: Linda

hej. ja har egentligen en fråga till alicia. Såg att hon skulle vara med i mantorp på dressyrtävling i helgen med Brodals Mistral. eftersom det är väldigt nära mig tänkte jag bara kolla ifall nån viss bunny ska följa med i transporten eller om han stannar hemma? ja saknar bunny väldigt mycket =/ .

2011-03-09 @ 12:03:03
Postat av: elin johansson

kan fråga henne det :)

det förstår jag att du saknar han jag lilla söta bunnybus :D

2011-03-09 @ 15:38:58
URL: http://poneygeeks.blogg.se/
Postat av: Ch.json

Varför är inte Zirocco med på någon bild för???

2011-03-10 @ 10:43:51
Postat av: Linda

tack de vore snällt :)

2011-03-11 @ 16:05:58
Postat av: Elle Nilsson

Jag har själv varit stolt ägare till lille Dj Zirco!

2011-08-13 @ 01:54:43
URL: http://teamhid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0