♥Dag 3♥

♥Dag 3♥ min första häst
hejj dags för dag 3 och glöm inte kommentera mina underbara biilder på dag 2 ;D
joo min första "egna" häst hette Sara Minette och var en underbar maxad c-ponny ;')
jag kom inte ihåg exakt när jag fick henne men ungefär när jag var 5-6 år då nådde jag inte ner nedanför sadeln :')
hon var en fantisktisk häst som man verkligen kunde lita på.
jag älskade henne mest av alla och skulle göra allt för henne.
Men så kom det ..........det som inte fick hända det som ALDRIG skulle hända enligt mej ..........den värsta dagen i mitt liv!
'
'
'
'
'
'
hon hade bara ett öga för att hon var blind på det andra så det var en gropp in istället för ett öga.
men den värsta dagen i mitt liv 9dec hände det.
det andra ögat sprack och nu var hon helt blind :'''''''c
vi ville inte att hon skulle lida så hon fick en spruta och somnade in.
'
'
'
'
tack för den underbara tid jag fick av dej den var helt jävla sjuk.... en bättre häst en dej finns nte!
du gjorde allt för mig och du lämnade efter dej ett minne, det här
I
I
I
I
I
V
"MINETTE HÄSTEN SOM HADE ALLT OCH LITE TILL"
"DU LEVER INTE INTE I MIN VERKLIGHET MEN I MITT HJÄRTA LEVER DU SÅ LÄNGE JAG GÖR DET"
'
'
'
REST IN PEACE SARA MINETTE LAVJU :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0