♥Dag 6♥

♥Dag 6♥ min vardagsoutfit


beige m. brun kant, jätte snyggt på romy♥
och så har jag ett blått m. bebisrosa kant jätte gullig enligt mig^^


här ser ni när jag har det beiga m. brun kant fiint va? ;D

'
'
'
och till det beiga, bruna schabraket har jag bruna anky lindor, orkade nte leta efter en bild men det kanske ni har sett att jag har^^ mörkbrun är det iaf....


assuddig men ni kan få en bild imon elr nått ^^
och till det blåa har jag ......blåa^^ hahahah

jag har fleece lindor men jag har ALLTID paddar under och det tkr jag alla ska ha^^
och dom är såklrt mias x))

dom har jag bak och sen har jag regnbågs färgade fram kanske oxå kommer bild på imon :)

'
'
'
'
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0