JW vs Charles Owen?

själv har jag en JW hjäl (John Whitaker) as skön! rekomenderas!
priset beror på vad ni köper den charlies 2.999 kr tror jag :)
men jag tänker forfarande på vad det är för skillnad på JW hjälm och Charles Owen?
här är en Charles owen
Charles Owen är lite dyare hittade inget exakt pris :/
vad kostar den? vet bara att den är dyrare!
'
förutom att det är JW attograf där bak på hjälmen vad är det för skillnad?!
'
'
snälla kommentera om ni kan/vet :)
vill ha svar!
alltså vad är det för skillnad? och vad kostar Charles Owen hjälmen? vilken skulle du vilja ha/har?

kommentera massssssssssssssssssssssssssor!!!
3 frågor 3svar per varje person som läser.....

'
'
'
'
'
'
'


Kommentarer
Postat av: Jag vet allt!

Den på jw har en fyrkantig skärm, och Charles Owen hjälmen jar en rund skärm och snörning där bak ;)

2011-03-25 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0