lång text men värd att läsa ;))+en liten bildbomb:D

hej, red Romy♥ i ridhuset, hn var helt galen! :o
jag  ledde in henne hon gjorde skutt upp i luften innan jag änns kommit in!
jag gick med henne i 10-15 min och hon var helt kolugn och jätte gullig^^
sen hoppade jag upp och efter ett tag skulle jag börja trava.....
Ja jag satt inte kvar många sekunder innan jag hälsade på marken...... FYRA GÅNGER på FEM MINUTER!!!!!
då fick jag nog....
Släppte henne lös och hon sprang och bockade i varje språng  I FEMTON MINUTER I STRÄCK!
Galen ponny ponny jävel om man får säga så....
sen hoppade jag upp igen och hon var lite bättre iaf... flög inte av ;))
lite bilder kommer nu :)
och jag har en film på när hon är lös och bockar järnet i ridhuset, men vet inte hur man lägger upp den:// om ni vill se, säg hur man lägger upp en film :D
bilderna är tagna av mig^^ för ungefär 4 timmar sen hhhhahahahahahha bra att veta x)))))
när jag skulle hämta henne från hagen ... söta ponny *****
hihihi åsna varning.. nee stackan men såg lite allmänt död ut (y)♥
hihih typ lika dan (L)
hihihihi göölih*
här ser hon jätte tjock ut, suddig är den med ;) hon övar ökad trav i gången stilla
ståenda varje gång hon är där "något måste man ju göra" , gullig du är romy, och jag fick det på bild
lite suddig som sagt....
lös i ridhuset efter en kvart kunde hon stanna , haha
en liten bild på missepisse ficj komma också ;))
'
'
'
jaja jag lovade ju att lägga ut mina paddar och anky bruna lindora och det kommer nu..
eller bara lindorna för jag glömde kanmeran i stallet som jag tog kort på paddarna med^^ typiskt mej
'
aja här kommer lindorna
och glöm ALDRIG paddar!
hittade en liten fin bild som jag tog förra helgen på misse så här får ni
en till
när jag ändå är igång, sista dagen med dej älskling♥
mätning i mantorp :)
'
'
och titta vilken bild jag hittade :D
seagrams refinement♥ sööötis

Kommentarer
Postat av: P

åhh, film vill vi se!

2011-03-16 @ 21:00:42
Postat av: Thea :)

Hahhhaaa xD vi måste se filmen! och hoppas dte gick braa när du trillade av ;)!

2011-03-17 @ 06:50:59
Postat av: elin johansson

men hur lägger man upp den då? o:

2011-03-17 @ 07:47:12
URL: http://poneygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0