Roger träning :)

hade grönt kort idag, var i grankärr och tittade på hur det var på en tävling, haha det har jag aldrig sett förut, sen åkte vi hem ch det var roggan träning, Romy var jätte spänd när jag red fram henne ute för det rasade snö från ridhustaket HELA TIDEN! o:
men efter ett tag lugnade hon ner sej och det gick väl okej till slut bara att hon ville inte stå still :@
hahahhaha elin blev inte glad och om jag blir arg så blir bara hon arg tillbaka haha sneeeelll heest  (L)
ZANTOSfjantos var fjantig i hörnet hela tiden som vanligt ch det första han gjorde var ch trampa roggan på foten så grymt pinsamt c:
aja han gick över tygeln hela tiden men han tyckte det var bättre vi fick allt annat på plats först innan vi började tänkta på det "det kommer" hihi
ja nu sitter jag här ska äta tacos i kväll :p
intressant men då vet ni,haha
'
asså dumma pappa han hade med kameran men glömde ta kort, gööligt ;)
'
saknar den tiden grymt mkt det ska du veta.... < / 3
'
'
'
'
'
'
'

Kommentarer
Postat av: Josefin

<3<3<3

2011-03-20 @ 15:51:55
URL: http://tolftejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0