TÄVLING I BRATTEBORG:D

hej har tävlat idag med älskade romypomy(L)
'
LD- hon vinglade sida till sida och kändes inte allt på topp humör, 2 stopp iaf...
'
LC- bättre men fortfarande lite uuuuhh hahah ni fattar, tappade stigbyglen vid 4:e hindret (Y) SMART ELIN! ;D
men aa gick bra nollnolla :D kom tillslut 4:a :D:D::D:D:D:D:D:D:D:D::D:
'
'
'
GRATTIS TILL EMILIA BOBERG SOM KOM 3:A :D
'
så smart som jag är glömde jag kamaran men jag har tagit kort på flamman ,fölis , och dom i jostorp :D
kommer sen....
bilderna kommer imn hoppas jag :D
'
'
'
'
'

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis!!!! :D:D<3

2011-03-27 @ 13:43:44
URL: http://tolftejanuari.blogg.se/
Postat av: Thea :)

Grattis:D

jag har en massa bílder på dig när du hoppade romy den dagen :D

2011-04-04 @ 16:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0