Tävling i mantorp!! :D♥

Hejsan bloggen! :D
Och när vi väl kom fram så visade det sig att parkeringen var 1 km från banan! Så vi fick skynda oss som f*n för att jag skulle hinna rida fram! Men när vi lastade ur så såg vi att Mistral hade trampat sig och att han hade blött rejält, det syns ju tydligt på en skimmel ;) Men det var inte stort så det var bara att torka av och spreya på lite Easy white.
Sen tog det 15-20 min att skritta till framridningen, men det var alldeles lagom framskrittning ;D
Väl på framridningen var han jättefin! Han var lagom känslig och fin i munnen! Och han sträckte inte ut tungan någonting!! (Förlåt att jag inte har bloggat på länge, men det har varit fullt upp så jag har inte HUNNIT blogga... Men i lördags var jag och Mistral i Mantorp och startade våran första tävling för året! :)
Jag hade med mig Elin som hästskötare, och jag startade min första start redan 08.07 :o  Så vi gick upp 04.00 och rullade redan från stalllet 05.30!!
vi har ju haft tand problem på honom, men jag kommer med ett inlägg senare med info ;D)
Första Klassen (LA:1): Han var jättefin! Sträcktebara ut tungan en gång, men bara i några sekunder. Vi gjorde inga större missar och ritten slutade på 71,315% men bara en sexa i protokollet, resten sjuor och åttor (!). Och vi vann klassen! :D
Andra klassen (LA:P1): I den klassen var han nästan ännu finare! Han ballade ur lite på sista uppridningen men annars var han hur fin som helst! Och den här ritten slutade på 72,1% (!!!!!!!!)  aaaaaaah överlyckligt barn!!!! :D
Även den klassen vann vi!! :D
Här kommer lite bilder:
På prisutdelningen i LA:P1 :D
HAHA, tungan :P
Alla underbara bilder är tagna Linda Borg (bunnys förra ägare) http://lindaborgfoto.se :D
Favourit bilden från prisutdelningen!
MEN NU VILL VI HA MÅNGA KOMMENTARER!!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

grattis :D

2011-03-14 @ 16:06:07
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Paria

Gud vad kul! fina bilder! Grattis :)

2011-03-14 @ 20:58:26
Postat av: Anonym

grattis :)

2011-03-15 @ 07:07:06
URL: http://vildelit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0