HAHA tråkigt inlägg...förslag?! (a'

hejsanhopsan jag har liksom inte något att skriva längre så jag tycker att ni ska ge förslag... för det är ju tråkigt att bara läsa vad jag har gjort på dagarna ;/
menmen asså för dom som vill veta så har vi bara 5 skoldagar kvar ;'D
'
'
'
VECKA 21 (denna veckan)
HELA VECKAN SOM VANLIGT!
'
VECKA 22
MÅNDAG-TISDAG VANLIGT
ONSDAG BRÄNNBOLL MED LÄRARNA
TORSDAG-FREDAG STUDIEDAG :D
'
VECKA 23 (den bästa av dom alla)
MÅNDAG STUDIEDAG
TISDAG GÖÖÖTTTTEEEBBOOOORG MED KLASSEN :'D
ONSDAG PIZZA OCH MINIGOLF
TORSDAG FRIIDROTTSDAG
FREDAG SKOLAVSLUTNING :'''''''DDDDD
'
'
HAHAH BARA SÅ ALLA VET LIKSOM ;)
HAHAHAHHAHAHHHAHAHHAHHAHHAHA GAMMAL BILD ELLER VAD SÄGER DU ALICIA? ;)
//ELIN

Kommentarer
Postat av: julia

SV; (till Alicia)

Gud så kul! ja har har sätt er på varje nationell tävling, ni är så himla fina, då tittar jag på dig i falsterbo också :D

&du ska kanske till klippan nu i helgen? (:

2011-05-25 @ 20:25:44
URL: http://dressyrteam.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: ja! :D

hur går det med hästapollen? :D<3

2011-05-26 @ 20:34:50
URL: http://tolftejanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0